Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014

Ράψε και συ , μπορείς !!!

Πριν μερικά χρόνια (λίγα ) πήρα , χωρις να έχω ιδέα ή να χω ξαναπιάσει τετοιο πράγμα στην ζωή μου , μια ραπτομηχανή . Την είδα σε γνωστό κατάστημα σε προσφορά και λεω πάνω της . Μάλλον για να πω την αλήθεια ο έρωτας ήταν αυτος που μου είπε "πάνω της" , εγώ στις αγορές ειμαι πολύ φειδωλή.
Πήρα λοιπόν την μηχανή και αμέσως (είναι σαν τον διπλωμα , ασχετο που δεν έχω δίπλωμα) την έβαλα σε λειτουργία . Έραψα τις αποκριάτικες στολές μας για εκείνη την χρονιά (κάπου είναι αυτο το ποστ) . Μετά έραψα ενα φορεματάκι για την Χριστιάννα , μετά μια φούστα , μετά πάλι ενα φόρεμα , έκανα και επιδιορθώσεις του τυπου να μακρυνω/κοντύνω/μεταποιήσω ρουχαλάκια .

Τα βγαλε και με το παραπάνω τα λεφτά της η ραπτομηχανούλα . Βέβαια οι γνώσεις μου ειναι λιγοστές και φυσικά δεν έχω ιδεα να κοβω πατρόν , να κανω πραγματική δουλειά . Κανω εντελώς ερασιτεχνική και πως να το πω , μπακαλίστικη , αλλα το θέμα ειναι οτι δουλεύει και ειμαστε όλοι ευτυχισμένοι .
Εγώ που το φχαριστιέμαι να φτιάχνω πραγματακια (ασε που γλιτωνουμε και χρήμα γιατι ναι ειμαι και κρυφοτσιγκουνα καταβάθος) και η μικρή μου που τα καμαρώνει . Ειδικά τις απόκριες σαν γυφτικο σκεπάρνι καμαρωνε .
Τελευταια εραψα αυτες τις φούστες που κοστισαν ελάχιστα (υφασμα ΙΚΕΑ , σιγα μην δεν το γνώρισες ! χαχα) αλλα εδωσαν χρωμα στο ντυσιμο της φακής . Και χαρά σε όλους μας .

Της είχα ράψει και φορεματάκι για τα Χριστούγεννα (ακομα ψαχνω την φωτο ) αλλα φέτος με τον μικρό να αλωνίζει δεν το βλέπω . Αυτός βεβαια ειναι και λίγο αδικημένος , ραμμενο απο την μαμά έχει μόνο το μπλουζάκι με το 1 για τα γενεθλια του. Απλικέ της πλάκας και γρήγορο . 
Έχω διάφορα στο μυαλό μου να φτιάξω , για δωράκια , για τα Χριστούγεννα . Να δούμε πότε θα στρωθώ και τι θα προλάβω . Είναι και τόσα πολλά οσα θέλω να καταπιαστώ που στο τέλος κανω πασαλείμματα λιγο απο δω και λιγο απο κει . Γιατί φυσικά καταπιάνομαι και με άλλα οπως κατασκευές , χειροτεχνίες , πλέξιμο , τούρτες , γλυκά και οτι μπορει να περασει απο το χέρι . Η τσιγγουνια μου (σιγά μην το πληρώσω αυτο , θα το κανω μόνη μου!) και η όρεξη για δημιουργία και ομορφα πράγματα με σπρωχνουν συνέχεια να φτιάξω και κάτι ακόμα . 
Γιαυτό σου λέω , αφού μπορώ εγώ μπορείς και σύ ! Πάρε μηχανή και θα τα καταφέρεις να ράψεις κατι όμορφο και απλό . 

4 σχόλια:

  1. πόσο ζηλεύω όλα αυτα τα κοριτσίστικα!!!! Τι όμορφα υφασματάκια ,τι ωραία που τα φτιάχνεις! Με το ζόρι περναω κλωστη απο τη βελόνα,αν και η μητέρα μου έραβε και έπλεκε καταπληκτικά πράγματα,αλλα τα σνομπάριζα μικρη....τωρα ψαχνω τρόπους να μάθω ,βλέποντας τα καταπληκτικα που φτιαχνεται όλες!
    Καλοφόρετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα τα δικά μου τωρα ειδες , μια ραφή ειναι ολα , δεν εχω και πολυ ιδεα . Σ΄ευχαριστώ πολυ!
      Αμα μπορει να σε βοηθήσει και η μαμα σου , μια χαρά θα μαθεις πολυ γρηγορα . Σου λεω και γω ημουν ΑΣΧΕΤΗ ειδικά κεντημα και ραψιμο στο χερι δεν εκανα ποτε , τα βαριομουν !
      Επάνω τους σου λεω θα κανεις θαυματα !!!

      Διαγραφή
  2. Μα τι χρυσοχέρα είσαι τελικά εσύ, με όλα καταπιάνεσαι, μπράβο Λαμπρινάκι μου!
    Εγώ και οι βελόνες βέβαια είμαστε τσακωμένες, δεν το χω, πως να το κάνω??
    Αν και πολύ θα το θελα!!
    Καλά, η φακίτσα τι κούκλα έχει γίνει!!!
    Και από νάζι, άλλο τίποτα!!!
    Να μου τους φιλήσεις όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενάκιιιιιιιιιιιι !!!
      Χρυσοχέρα της τσαπατσουλιας λεμε ! χαχαα
      Ξεπεδιασες τωρα και κανεις ντολτσεβιτες ?
      Σε φιλώ , μου χεις λειψει !

      Διαγραφή