Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Γαλατόπιτα σιροπιαστή Dukan !!!


Εδώ και 2 μήνες ακολουθώ την δίαιτα του γνωστού γιατρού Dukan . Θα μιλήσω άλλη στιγμή για την δίαιτα , την εμπειρία μου κλπ . Σήμερα θα γράψω την πρώτη μου συνταγή Ντουκάν . Στο δικτυο αλλα και στα βιβλία του γιατρού υπάρχουν πολλές συνταγές . Εγώ έφτιαξα μια δική μου , με πράγματα που έχω παντα σπίτι . Απλή , γρήγορη, εύκολη και τρομερά νοστιμη ! 

Käsekuchen Γαλατόπιτα Dukan 
4 αυγά 
1/2 κιλό γιαούρτι 0%
10 ζαχαρίνες 
Ξύσμα και λίγο χυμο λεμόνι  (το μισό του μισού ) 

Εγώ βιαζόμουν, κοιμόταν και ο μικρός οπότε τα ανακάτεψα με πηρούνι ολα μαζί και έψησα σε μέτριο πυρέξ μεχρι να βγαίνει καθαρό το μαχαίρι . Καλύτερα θα ήταν να χωρίσουμε τα αυγά ή έστω να τα χτυπήσουμε μεχρι να γίνουν σαν μους . Μετά ενώνουμε τα υπόλοιπα και δεν έχουμε φοβο να ξεφουσκώσει το γλυκο . Πάντως ακόμα και έτσι γρήγορα που το έκανα , είναι πάρα πολύ νόστιμο ! 
Μπορούμε εκτός λεμόνι να φτιάξουμε άλλες γεύσεις και να αρωματίσουμε με φυσικούς τρόπους  (πορτοκάλι , βανίλια φυσική ) ή τεχνητά αρωματα .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου