Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Πρωινά .... και γκρίνιες !

Εχω γράψει ή μαλλον έχω "ανοιχτές" πολλες αναρτήσεις . Μια το ένα μια το άλλο , μια να ψάχνω τις φωτογραφίες , μια να ψαχνω την εμπνευση -γιατι γράφω αποσπασματικά , κατι που τελικά δεν μου ταιριάζει - και τις τρώει η ντουλάπα τις αναρτήσεις . Τελευταία έγραφα για τα πρωινά του Σαβ/κου ειδικά της Κυριακής . Που πήγαν ομως οι φωτογραφίες ? Που να βρίσκονται ? Πρεπει να κανω καινουργιες σκεφτόμουν καθως περιδιάβαινα στην ελληνική μπλογκόσφαιρα .

Η αλήθεια ειναι οτι διαβάζω κατα 90% ελληνικά μπλογκ . Παρολο που εκεί έξω βρίσκεις υπέροχα ξενογλωσσα μπλοκ , για μένα ειναι κάπως διαφορετικά οταν διαβάζω ενα μπλογκ . Είναι μια σύνδεση με την χώρα μου , διαβάζω στην γλώσσα μου και αυτό μου προσφέρει μια ζεστασιά και με ξεκουράζει . Ολη την ημέρα σκεφτομαι ελληνικά , μιλάω γερμανικά και διαβάζω πολλά άρθρα στα αγγλικά . Μιλάμε για κεφάλι καζάνι οχι λίγο .... Σκέψου οτι έχω και 2 παιδιά , το ένα παει σχολείο και μιλαει Γερμανοελληνικά σε μια πρόταση και το αλλο ειναι στο μαμαμαμααα , γκακακακα ολη μέρα .

Ετσι κάπως βρέθηκα και στο όμορφο wlmommy.blogspot.de .Δηλαδή δεν ξερω πως ακριβώς βρέθηκα . Μπορει απο τυχαία αναζήτηση μπορει μεσω αλλου μπλογκ .Δεν εχει και σημασία δηλ :) 
Δεν ειμαι φανατικός αναγνώστης αλλά οταν είδα τις καλοκαιρινές φωτο της οικογένειας σκεφτηκα αμέσως ποσο μεγάλωσε το κοριτσάκι τους . Είμαι κοντά δηλ χωρίς να χω κάνει την παρουσία μου αισθητή . Μεχρι τις προάλλες .... Που αποφάσισα να γράψω σχόλιο στο μπλογκ της Βέρας και μου απάντησε με ειλικρινή και όμορφο τροπο παρολο που το σχολιο μου δεν ήταν το ευγενικοτερο όλων (Σε άλλο μπλογκ δεν είχαν καν εμφανίσει το σχολιο μου για τα "υγιεινά" δημητριακά της ίδιας εταρείας). 

 Δεν είμαι κακιά , ούτε ζηλεύω , ούτε εχω κάποιον δόλο πίσω απο τα σχολια μου . Απλά απο την μια δεν μπορούμε να λεμε για υγεια και ποσο ρολο παίζει το πρωινό και απο την άλλη να λεμε για δημητριακά και πεθαμένα εμπλουτισμένα γάλατα . Η Βέρα είπε πως έκαναν μια δοκιμή , ούτε να το προωθήσει προσπάθησε , ούτε να πεισει κανέναν για τίποτα . Κατι άλλα που διάβαζα παλιότερα σε άλλα μπλογκ για την προωθηση των δημητριακών με ειχαν κάνει να νευριάζω και να τραβάω τα μαλλιά μου . 
Υπάρχουν τοσα πολλά και τόσα υγιεινά πράγματα να φάνε τα παιδιά μας , γιατί να τους δίνουμε επεξεργασμενες τροφές ? Γιατί να μην ξεκινούν την μέρα τους με πραγματικά φαγητά , χωρις κρυμμενες ζάχαρες , χωρίς συντηρητικά , χωρίς επεξεργασίες . Φρούτα , λαχανικά , αυγά , τυριά ! Τι άλλο θέλουμε ? 
Τέλος πάντων να μια ωραία λιχουδιά για παιδάκια που είναι παρα πολλη υγιεινή ! Μερέντα υγιεινή , ναι ! Με λάδι καρύδας , ωμό κακάο και μέλι . Ποσότητες δεν δίνω καθένας φτιάχνει την γεύση του . Δοκιμάστε δυο κουταλάκια λαδι , κακαο και 1 κουταλιά μελι . 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου